Husbråk - kjerringen banker opp gubben.

min jente fisk(scalare) "pekker" borti gutte fisken,(scalare) jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det - kan ligne på dytting med munnen....... hun er etter han hele tiden. hvorfor gjør hun dette mon tro.? ????
Nå hviler han langs bunnen hele tiden og svømmer ikke noe særlig vekk fra plassen sin.

er det derfor hun "er etter han", fordi hun kan sense at han er syk ????
Minnes jeg kjøpte palettciklider par, vokste til i all fredelig som par skal gjøre. Så endret hunnen oppførsel, nappet på hannen, var etter han hele tida. Når hun hadde tatt drepen på han, så begynte hun å spise på han, snakk om kanibalisme) Kjøpte to ganger i etterkant nye hanner til henne, samme veien med dem begge. Så regner henne som lespisk hehehhehehe
Hans Johansen
Minnes jeg kjøpte palettciklider par, vokste til i all fredelig som par skal gjøre. Så endret hunnen oppførsel, nappet på hannen, var etter han hele tida. Når hun hadde tatt drepen på han, så begynte hun å spise på han, snakk om kanibalisme:-)) Kjøpte to ganger i etterkant nye hanner til henne, samme veien med dem begge. Så regner henne som lespisk hehehhehehe:-)



" regner henne som lespisk " LOL..... ja skal ikke se vekk ifra at noe ikke er som det skal være i topplokket ....altså: lyset er på men det er ingen hjemme - om du skjønner hehehe...

huff det er jo for gale at den holder på slik..
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap