Innkjøring med salmiakk?

hei, hvordan innkjører man med salmiak? har et akvarium på 115 liter som jeg satte opp igår. har ingenting i akvariumet en pumpe varmefilter og sand.
Artikkelen om fiskeløs innkjøring med salmiakk beskriver dette grundig. Start med å lese den.
Aleksander Mathisen
hei, hvordan innkjører man med salmiak? har et akvarium på 115 liter som jeg satte opp igår. har ingenting i akvariumet en pumpe varmefilter og sand.

Unnskyld at jeg sier det, altså, men du trenger ikke starte nye tråder hele tiden med spørsmål som du allerede HAR fått svar på i en av dine forrige tråder...?! Leser du ikke det folk svarer deg?

Du fikk svar i innlegg 4 i den forrige tråden din. Der ble det gitt deg en link til hvordan man kjører inn et akvarium med salmiakk.

Jeg mener ikke å være kvass altså, men det er liksom litt håpløst å svare deg når du åpenbart ikke leser svarene du får i trådene dine. Jeg vet ikke hvor gammel du er, og hvis du er veldig ung (et barn) så beklager jeg, da får man bare være ekstra tålmodig med deg og forklare litt bedre.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap