Plante som ligger langs sanden?

hei! vet ikke om jeg skal kalle det en plante eller mose, men hvordan får man skaffet dette? man får hvis ikke tak i dem i dyrebutikken men har sett dem i rekekar.
Inaktiv bruker
Ferskvannstang, starmoss og det kan se ut som mer ferskvannstang? Eller?
Spock
Ferskvannstang, starmoss og det kan se ut som mer ferskvannstang? Eller?
vet du hvordan jeg kan få tak i dette ?
Inaktiv bruker
Rubrikk, butikk, og på nett, veldig vanlige planter. Akvariekjelleren har dem sikkert, om ikke finner du dem på ebay. Du kan også høre på din lokale dyrebutikk om de har eller kan ta dem inn.
Spock
Rubrikk, butikk, og på nett, veldig vanlige planter. Akvariekjelleren har dem sikkert, om ikke finner du dem på ebay. Du kan også høre på din lokale dyrebutikk om de har eller kan ta dem inn. :)
ok takk, skal jeg bare spør om dem har akvariemose?
Ferskvannstang dukker stadig opp i rubrikk her på forumet.

Det første bildet kan kanskje være denne her: http://akvaforum.no/plante.cfm?id=1140, nett liten sak som dyrebutikkene har inne nå og da.
Inaktiv bruker
Aleksander Mathisen
[QUOTE=Spock]Rubrikk, butikk, og på nett, veldig vanlige planter. Akvariekjelleren har dem sikkert, om ikke finner du dem på ebay. Du kan også høre på din lokale dyrebutikk om de har eller kan ta dem inn. :)
ok takk, skal jeg bare spør om dem har akvariemose? kan være lurt å gi dem navnet på det du vil ha, finnes så mane typer mose.
Bilde 2 ser ut som Fissidens Fontanus, og siste bilde ser ut som Riccia Fluitans.
Enig i at bilde 1 ser ut som H.Cuba evt Glossostigma elatinoides

Pål
Tilfeldig bekjentskap
© Runa Vasstrand
Reklame for plussmedlemskap