Bare lurte på om akvarie start

neste uke skal jeg få mitt 4.akvarie.Altid når jeg starta ny akvarie venta ca.6-8 uker før kjøpte fisk.Men nå lurer på hvordan er det hvis jeg ta filter fra noen andre akvarier.Freksempel hvis jeg fra den enne akvarie tar ut den grønne svampen og leger i den nye akvarie,og i den gammle leger en ny grønn svamp.og fra kakvarie nr.2 bytter blå svamp.vet ikke om dere forstår hva jeg mener... Og da hvis det går å bytte de svampene om hvor lenge kan jeg ha fisk i den nye akvarie.Alle akvarier som jeg har er juwel 125 og den nye er juwel 240 l .så at de brukker alle sammen like filter.
Det kan du gjøre, det skal ikke være noe problem. Bare ikke sett inn for mange fisk på en gang. Også lønner det seg og teste i et par dager for og se om alt er ok. Vanligvis går dette helt fint.

Lykke til!
har egentli 4 fisk som trenger den nye akvariet!Fikk 4 golden malawi til bursdagen av en vennerpar.Siden de viste at jeg hadde lyst å satre ny akvariet til malawi.men de tenkte ikke over at kan ikke ha fisk med en gang oppi!!Nå motte jeg legge fiskene i enn annet akvariet håper de holder ut i 3 dager.pga.der er ikke vannverdier som de trenger.
Vis verdiene ikke er forlangt unna det de egentlig skal ha, tror jeg nokk det går bra
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap