Sølvhai som er urolig!

hei, jeg har rundt 8 sølvhaier i akvariet mitt som er på 240L og jeg opplever at med engang jeg beveger meg mot de så løper de rundt. de gjør andre fiskene urolig også! noen som vet hva kan være årsaken.
Fiskene har alt for dårlig plass. Dette kan være årsaken.

Andre mulige årsaker er dårlig vannkvalitet, sykdom (som fort kan være forårsaket av for dårlig plass eller dårlig vannkvalitet). Sølvhai går også for å være skvetten i utgangspunktet.

Hva mener du forresten med "rundt 8 sølvhaier"? Vet du ikke hvor mange du har?
Kampfisk
Fiskene har alt for dårlig plass. Dette kan være årsaken. Andre mulige årsaker er dårlig vannkvalitet, sykdom (som fort kan være forårsaket av for dårlig plass eller dårlig vannkvalitet). Sølvhai går også for å være skvetten i utgangspunktet. Hva mener du forresten med "rundt 8 sølvhaier"? Vet du ikke hvor mange du har?


Jo jeg har 8 . tror ikke at det er pga. dårlig plass fordi de har ikke blitt så store!
Og hvis du fortsetter å holde dem i 240 liter, kommer de neppe til å leve lenge nok til å bli store. Gjett hvorfor.
Kampfisk
Og hvis du fortsetter å holde dem i 240 liter, kommer de neppe til å leve lenge nok til å bli store. Gjett hvorfor.


Dårlig plass når de blir større! skal gi dem bort eller selge å ha noe annet.
FriskFisk
...de gjør andre fiskene urolig også! noen som vet hva kan være årsaken.

Hvilken annen fisk er det du har i karet?
Janne
[QUOTE=FriskFisk] ...de gjør andre fiskene urolig også! noen som vet hva kan være årsaken.

Hvilken annen fisk er det du har i karet?

Hei Janne.

jeg har Palettciklide 2 stk.
Sommerfuglciklide 2 stk.
og en annen type ciklide som jeg ikke husker navnet på.
og 2 gullfisk.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap