Hvilken fisk går sammen??

Hei bare lurte på om jeg trykt kan ha 2 kampfisk hunner i et akvarie med mange andre slag??

Vi har et 180liter og en bolle med kampfisk hann....men da han fikk 2 fruer bynte han angripe hu ene....så vi flytta ut han.....men kan jeg ha hunnene i et ksr med sommerful cicklide, platy og coratplaty, neon tetra , sølvhai og maller??
Høres ut som en ok kombinasjon, bortsett fra sølvhaien. Den blir alt for stor for et 180-literskar, så den burde dere gi bort eller selge.

Bolle egner seg forresten dårlig til å ha fisk i, så jeg håper dere tørrlegger bollen og bruker den til blomster eller potetgull eller noe sånt i stedet.
Så hvorfor i allverden er det produsert å solgt gullfiskbolle da?? Om den ikke egner seg for fisk??
Da flytter kampfisk hunnene i 180litern og hannen får et 80liters kar som imidlertidig løsning....

Jeg kjøpte akvariet brukt å da var det med noe fisk.....sølvhai deriblandt....den ene er ca 5cm og den andre ca 8cm....vet di kan dli store men trodde det var ok da var der fra før....
RBakk1
Så hvorfor i allverden er det produsert å solgt gullfiskbolle da?? Om den ikke egner seg for fisk??


For å tjene penger på folk som ikke vet det, går jeg ut fra.

RBakk1
Jeg kjøpte akvariet brukt å da var det med noe fisk.....sølvhai deriblandt....den ene er ca 5cm og den andre ca 8cm....vet di kan dli store men trodde det var ok da var der fra før....


Nja, dette er nok mer i klasse med gullfiskboller. Det er ikke utbredt fordi det er bra, det er utbredt til tross for at det ikke er bra.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap