Uv filter

Sikkert ett dumt spørsmål, men her er jo ingen spørsmål dumme

Jeg har en Uv pumpe / UV filter , kan jeg bruke denne som en vanlig pumpe?
Nettopp kjøpt meg ett akvastabil 118L, men mangler alt, så lurte da på om jeg kanksje kan bruke den pumpa, eller om jeg må kjøpe en ny

Lurer også på hvilken W jeg skal ha på en eventuelt ny pumpe og kolbe.

Alle svar tas med ett stort smil
Kva meiner du med "pumpe"? Tenker du på filter?

Slik eg har skjønt det så vil eit UV filter ta livet av alle bakteriar/alger/etc i vatnet mens eit vanlig filter inneheld bakteriar som bidrar i den biologiske prosessen der avfallstoffer omdannes frå ammoniakk/ammoium via nitrit til nitrat (frå NH3/NH4, via NO2 til NO3).

Dette betyr i såfall at du MÅ ha eit vanlig filter for å sikre god biologisk balanse i akvariet ditt mens eit UV filter KAN brukes for å hindre algeoppblomstring, etc.

Link til utrekning av effekt på varmekolbe:
http://akvaforum.no/kalkulator/?kalkulator=Varme

Når det gjeld "pumpe" eller filter om du vil så er det to faktorar som avgjer. Det eine er antal liter som føres igjennom filteret (pumpestørrelse oppgis som regel i Liter/Time. Det andre er arealet på filtermaterialet (som jo avgjer kor stor bakteriepopulasjon filteret inneheld).

Dei fleste filterprodusentane indikerer kor stort akvarium filterene deira passar til men den generelle anbefalinga er at ein bør halvere anbefalinga frå produsenten. Altså, dersom produsenten opplyser at eit filter passar til eit 200 liter akvarium så bør du ikkje bruke dette i eit akvarium på over 100 liter.
UV'n ble kjøpt inn til og få vannet i akvariet til og bli rent, var så gromsete over lang tid, så fikk da vite at jeg måtte skaffe meg ett UV lys.

Nr jeg tok dette ut av det store akvariet, så fikk jeg demontert det, og det er filter i det, så ble usikker på om jeg kanksje kunne bruke denne som en vanlig akvarie pumpe
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap