Ukjent fisk

Noen som vet hva slags fisk dette er ? Var vanskelig å få tatt et skikkelig bilde med det ræva iphone kameraet og nå har den gjemt seg så jeg vet ikke hvor den er.

Jeg kan egentlig ikke se noen fisk, men jeg kan se noe som ser ut som en Khulii-ål?
ja, jeg synes fargen ligna, men er en fisk såpass kan jeg si. Tenkte litt på hai når jeg så den
det er ikke en liten praktbotia da?
Hva mener du? En Khulii-ål er en fisk i samme familie som praktbotia, og er egentlig ikke en ål.
tja, kanskje, men den var mere smal og lang også. Jeg har funnet den, men den gjemmer seg såpass at jeg ikke får tatt noe bilde.

Ser ut som den har noen svarte sikk-sakk striper vertikalt på sidene
kan se ut som det ja, men isåfall må jeg få tak i flere
Du bør forresten ikke plante anubias rett i sanden. Etter en stund kommer den til å rotne.
Kontorstol
Du bør forresten ikke plante anubias rett i sanden. Etter en stund kommer den til å rotne. :-)

Takk for tipset Er det den store grønne plante du mener ?

Jeg har bare mellom 0.5-1cm sand. Har småstein under der, vet ikke om det hjelper, men hvordan bør jeg plante den?

Takk
Ja, den grønne på bildet. Du bør trykke eller knyte den fast på noen steiner eller røtter.

Eksempel:

[External Image]
Jeg har anubias plantene mine rett i sanden og grusen og aldri hatt noen problemer med det. De har vokst godt her iallefall og får nye skudd rett som det er.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap