Dårlig match?

Lurer litt på om jeg har en aldri så liten missmatch i akvariet mitt?
Rekene ser ut til å forsvinne og hadde noen endlers guppy som gjorde et aldri så lite "hokkus pokkus" nummer rett etter en runde med yngel.

Jeg har i baljen min

1stk XXXL Slørhale Gullfisk
1stk Betta
2stk L-129 maller
4stk L-059 maller
6stk Kuhlii ål
3stk Albino Ancistrus
2stk Eplesnegler
2stk Sulawesisnegler
4stk Silvertip Tetra
6stk krystall reker (som jeg ikke har sett noe til på et par dager)

Er det noen av overnevnte som er rekeknaskere?
Og ev er det noen av dem som ikke burde være i samme balje?

Takker for svar
Tror jeg holder en knapp på gullfisken.
Enig. Gullfisken kan ha spist reker, guppy, og er den XXXL så har den heller ikke noe problem med å ete Betta (i hvert fall hvis det er en Betta splendens eller en art i tilsvarende størrelse), kuhliiål eller tetra, hvis de svømmer for nært munnen på den.
Gullfisken har foresten fått navnet Steinar å han var min første fisk, han bodde alene ca 2mnd.
Han begynte å se veldig ensom ut etterhvert, også begynte det å gro mye alger i stampen, da gikk jeg til anskaffelse av L-059, de ble solgt som ancistrus sp i butikken å har identifisert dem som L-059 helt på egenhånd, men for alt jeg vet kan det være noe helt annet.
Akvarieinteressen begynte å ta seg litt opp etter dette så jeg gikk til innkjøp av en betta å prøvde deretter å finne et dyr som var flink å rydde, valgte eplesnegl til å begynne med, supplerte etterhvert med kirsebærreker.
Så oppgraderte jeg til større balje med medfølgende silvertip tetra.
Steinar, L-059, betta, kirsebærreker og eplesnegl har gått sammen ca 3mnd først, så i større karr sammen med silvertip tetra ca 3mnd uten problemer (altså 1/2år uten trøbbel).
Kjøpte etter det 6 endlers og 3 albino ancistrus for å skape litt fargekrasj, å dette gikk fint helt til nå nylig.
De forandringer som har skjedd er at det helt ut av det blå florerte med endlers yngel å bare noen dager etter så var alle endlersene borte bortsett fra den ene hannen som ble værende igjen.
Jeg flyttet så kirsebærrekene over i et annet akvarium å erstattet dem med krystallreker i samme renn falt jeg ut for et lite spontaninnkjøp av 2stk L-129, og 6stk kuhlii ål.
Etter det forsvant alle krystallrekene å den siste endlersen.
Trodde de første dagene at rekene gjerne gjemte seg men har nå ikke sett spor av dem på snart 1 uke.
Spiser L-129 reker kanskje?
Steinar virker for treig til å få tak i rekene å han har heller aldri brydd seg med kirsebærene.
Endlersene har jeg en misstanke om at bettaen kanskje har tatt da den en periode litt før de forsvant var voldsomt sneaky rundt dem.
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap