Hvilke fisker går sammen?

Hei, jeg har hatt akvarium før så jeg er ikke akkuratt nybegynner. Men jeg har fortsatt noen spørsmål. Jeg måtte desverre kaste det gamle akvariet pga. det var sprikker i det og var ikke tett lenger. Så nå har jeg ikke hatt akvarium på ca 1 år. Jeg hadde mange forskjellige typer fisk som var i karet (ikke alle på en gang, viss noen døde prøvde jeg med noen andre). Jeg hadde f. Eks :

Guppy
Ballong molly
Kulihål
Maller
Eplesnegler
Tigerbarber ( skal ikke ha det igjen for de laget bare trøbbel)
Pansermaller
Neon tetra
Og andre fiskearter som jeg ikke husker

Og nå har jeg snart tenkt å få et nytt akvarium på litt under 100 l. Så jeg lurte på hvilke fisk som passe sammen og er litt hardføre. Jeg vet jeg vill ha guppy for der er min favoritt fisk, er det kanskje noen andre levendefødende som passer sammen og er det andre fisker dere anbefaler?
Ville begynt med å sjekke PH i springen (la gjerne bøtta stå over natten først). Så kan du jo lete i fiskebasen på det grunnlaget.

Av levendefødere skulle jeg tro at både platy og molly kunne passet, gitt at PH-en er over 7, noe den vanligvis er. Neontetra vil helst ha lavere PH enn det, og mallene kan kreve så mangt.

Sikkert mye å hente fra de mange nybegynnertrådene her inne også. Vil dessuten anbefale å sjekke Finn og annonser her etter folk i nærområdet som selger/gir bort fisk, både fordi jeg er for å "ta over foreldreløs fisk", og fordi hjemmeoppdrettede fisk ofte er sunnere enn butikkfisk.

Disse er forøvrig også fine og effektive: http://akvaforum.no/profile.cfm?id=6381

Jeg har nå kommet igang med innkjøring og jeg trenger litt hjelp til hva fisk jeg skal velge.

Karet er 110l
Ph: 7,0-7,5
Gh:4

Jeg elsker levendefødende spesielt guppy, men vet at de liker hardt vann og jeg har bløtt, men siden jeg hadde guppy før og jeg ikke har flyttet så vannet er det samme, er det en mulighet for at guppy vil leve i akvariet mitt da??