Priser på fisk

Priser på fisker er vanskelig å forholde seg til når man ser rundt i fiskebasen etter hva som hadde vert morsomt å ha i karene sine. Finnes det steder man kan finne priser?
Tror nok at det er like mye forskjell på priser som det er butikker.
har sett at kampfisker går for alt mellom 50 -350 kr.
Dahls i Moss har godt utvalg med masse spennende fisk til lave priser
Her i nord er det ofte ganske stive priser. Visstnok fordi det koster å frakte så langt?

For eks corydoras aeneus er ofte rundt 69,- pr stk. De aller vanligste corydorasene ligger på den prisen. Samme med otocinclus.

Dronningrasboraen ligger på 23,- pr stk som forsåvidt er en OK pris.
Her er en linkmed utsalgspriser i Sverige, prisene i Norge er ganske like. Du får spørre din LFS om hvilken leverandør de får fisk fra (men det er vel all grunn til å tro at det er fra Imazo)
Grapejuice: Jeg er litt usikker på om det er transportkostnader,DOA etter lang transporttid, eller at en leverandør har monopol som gjør at det blir så dyrt????

Monopol kan det godt være også, forsåvidt. Vi hadde to dyrebutikker engang i tiden. Eller ved to anledninger har vi hatt to dyrebutikker men nå har vi bare en i hele byen. Jeg ble fortalt at det kostet så mye pga frakt her, men jeg vet ikke selv hva som egentlig er tilfellet.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap