Hmmm...

Jeg har tenkt å kjøpe et rio 125 og skal etter hvert om jeg ikke er fornøyd med filteret skrifte det ut med enten et utvendig filter eller et innvendig et, spør hvilke som er best.

jeg har lest masse om akvarie nå og tror jeg skal ha noen corydoras og noen algespisere og noen stim fisk.

men jeg ha tenkt å kjøpe akvarie i tønsberg på en butikk osm heter krizoo. noen som har noe erfaring med denne butikken? og noe jeg syntesvar litt rart var at det stod tilbud på et lido 120 som kostra ca 3000 eller noe rundt det, men i pris lista på krizoo.no står det en lavere pris :O redd for at de har satt opp feil pris og da er det litt dumt at jeg skal kjøre i ca.2 timer også kjøre hjem igjen... så om noen vet om pris lidter som er de riktige hadde det vært fint
Krizoo
glemte å skrive hva det andre innlegget handlet om på tittel :P derfor står det på denne, aner ikke hvorfor jeg skriver det egentlig men samme det..
Har kun snakket med dem på krizoo og det var hyggelige folk, så kanskje du burde ringte dem å høre før du evt kjører dit. Tull å kjøre 2 timer før å se om prisen stemmer da det finnes tlf

Ellers ville jeg nok ha tatt ringe runde for å sjekke priser. Er utrolig hvor stor prisforskjellen er fra butikk til butikk.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap