Co2 reaktor

Hei sann,er en fyr som lurer på hva slags co2 reaktorer akvarister bruker ,eller hva som annbefales og er bra.....
Jeg bruker bare en teskje tørrgjær, 2dl sukker, en teske natron og en flaske på 1,5 liter med vann. I tillegg til billig co2 diffusor fra ebay.
Har lest om enkelte som har en slik hjemmelaget utgave ja,som sikkert funker fint,men tenkte å invistere i noe skikkelig ,misforstå meg rett Har også lest noe om at slike CO2 innretninger kan forstyrre balangse verdien i vannet? Drev mye med akvarium som ungdom,men aldri helt seriøst.nå er jeg voksen og har fått interessen for akvarium tilbake og tenkte jeg skulle ha dette som en seriøs hobby og invistere litt,sette meg skikkelig inn i ting.Har visst seg at jeg til tider sliter litt med skikkelig plante trivsel selv om jeg har prøvd gjødsel kuler og flytende plante gjødning.har også bra plantelys,så tenkte jeg skulle tilsette CO2 nå da forr å teste ut d ) takk for svar
Jomar Øyen
Har lest om enkelte som har en slik hjemmelaget utgave ja,som sikkert funker fint,men tenkte å invistere i noe skikkelig ,misforstå meg rett :) Har også lest noe om at slike CO2 innretninger kan forstyrre balangse verdien i vannet? Drev mye med akvarium som ungdom,men aldri helt seriøst.nå er jeg voksen og har fått interessen for akvarium tilbake og tenkte jeg skulle ha dette som en seriøs hobby og invistere litt,sette meg skikkelig inn i ting.Har visst seg at jeg til tider sliter litt med skikkelig plante trivsel selv om jeg har prøvd gjødsel kuler og flytende plante gjødning.har også bra plantelys,så tenkte jeg skulle tilsette CO2 nå da forr å teste ut d :)) takk for svar


Heisann, har ikke all verden erfaring med co2, men jeg kjøpte iallefall dette settet som jeg er fornøyd med

http://www.aquamanias.no/productdetails.php?product=2602
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap