- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Pestsnegler
Pestsnegler
Postet 13.10.13 kl 11:05
Postet 13.10.13 kl 11:32
Postet 13.10.13 kl 17:01
Jegersnegler er trege.
Disse Jegersneglene. tar ikke mange pest snegler vi snakker 2 til 3 pestsnegler i uka per jeger snegle. og de formerer seg utrolig treigt.
Hvis dette er damsnegler, og du har en bra oppblomstring. Så er det en grunn til det. kjenn på glasset på insiden av akvariumet er det slimete, og glatt? Den hinnen er gobitten til disse sneglene.
Husk at disse sneglene er din gratis vaktmester. ja jeg vet det ser helt forferdelig når du har mange av dem.
Beste måten å bli kvitt dem på er å utkonkurer dem. Sett inn andre snegler som spiser maten dems fortere en dem selv.
Hvor mange pest snegler tror du at du har nå ?
jeg satt inn 20 jegere mot 250 pest. og de har ennå ikke kontroll over dem, etter 6 måneder er gått.
De spiser ikke Pest snegle egg.
Hvis dette er damsnegler, og du har en bra oppblomstring. Så er det en grunn til det. kjenn på glasset på insiden av akvariumet er det slimete, og glatt? Den hinnen er gobitten til disse sneglene.
Husk at disse sneglene er din gratis vaktmester. ja jeg vet det ser helt forferdelig når du har mange av dem.
Beste måten å bli kvitt dem på er å utkonkurer dem. Sett inn andre snegler som spiser maten dems fortere en dem selv.
Hvor mange pest snegler tror du at du har nå ?
jeg satt inn 20 jegere mot 250 pest. og de har ennå ikke kontroll over dem, etter 6 måneder er gått.
De spiser ikke Pest snegle egg.
Postet 13.10.13 kl 21:40
Postet 15.10.13 kl 14:50
Postet 15.10.13 kl 18:37
Postet 15.10.13 kl 19:56