- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Hva er dette? skadedyr?
Hva er dette? skadedyr?
Har en molly som har fått noen yngel i dag og oppdaget plutselig aktivitet i pumpehuset så jeg trår reddende til, men idet jeg skal til å tømme det ut titter jeg oppi pumpa og oppdager en helt annen liten krabat. Hva er dette?
Har to store viftereker, men får ikke det til å stemme! Den ser litt skorpionaktig ut, ca en cm. Har kjøpt en dott med javamose i dag og mistenker vel at noe har blitt med meg hjem, men hva?
Skal jeg slippe den ut i karet igjen såfall blir den sikkert raskt spist, eller er dette noe jeg ikke vil ha? (Rusket er fra pumpa)
Har to store viftereker, men får ikke det til å stemme! Den ser litt skorpionaktig ut, ca en cm. Har kjøpt en dott med javamose i dag og mistenker vel at noe har blitt med meg hjem, men hva?
Skal jeg slippe den ut i karet igjen såfall blir den sikkert raskt spist, eller er dette noe jeg ikke vil ha? (Rusket er fra pumpa)
Postet 19.03.14 kl 21:01
Postet 19.03.14 kl 21:15
Postet 19.03.14 kl 21:18
Postet 19.03.14 kl 21:27
Postet 20.03.14 kl 12:54
KampfiskHvis du har fisk som kan ete den, setter de nok pris på det. Hvis ikke, er det nok tryggest å knerte den.
Har helt sikkert noen som hadde blitt glad for å spise den, men det fikk de aldri gleden av. Nå er kreket i komposten, og jeg har fortsatt litt yngel igjen i javamosen. Så at den kunne spise på yngel.
Postet 20.03.14 kl 13:17
Postet 21.03.14 kl 09:49