Hvit molly

Hei..

Er dette i samme klasse som sort Molly utifra de bilder dere ser?

De oppfører seg hel annerldes og jeg har vanskeligheter med å se hvem er hannen.

Kan noen eventuelt fortelle hva som er forskjell på dise kontra den sorte?

De virker mye mer ..hmm. chill out liksom..ehehehhe..

Ser ikke ryggfinne på disse bildene. Nå er jeg ikke noen ekspert på molly akkurat, men seilfinnemollyene er ofte lysere på farge og har anderledes form på ryggfinnen. Har forstått at det ikke er umulig å finne krysninger av de to artene også. Håper noen med bedre peiling kommer inn og gir deg fasiten
Jada dette er silver molly.
Kjempe fisk i akvariet Mine 3 er mye sammen med Vær ålen og Scalarene. De formerer seg også gjerne med black molly, men er ikke anbefalt av flere grunnet over oppdrett og utvanning. Såkallt molly mix.. Mine er veldig sosiale og bedagelige fisker som ikke stresser rundt. Se på gattfinnen (analfinnen). Hos hunnen er den trekant formet, og hos hannen er den spiss (tubeform).
Dinnaz
Jada dette er silver molly. Kjempe fisk i akvariet:) Mine 3 er mye sammen med Vær ålen og Scalarene. De formerer seg også gjerne med black molly, men er ikke anbefalt av flere grunnet over oppdrett og utvanning. Såkallt molly mix.. Mine er veldig sosiale og bedagelige fisker som ikke stresser rundt. Se på gattfinnen (analfinnen). Hos hunnen er den trekant formet, og hos hannen er den spiss (tubeform).


Tusen takk for svar. jeg må si de er veldig mye mer laid back enn black molly ja. De er ganske så fine og virker mer "elegante".
Bare hyggelig vettu Men hvis du har en go blanding med hanner, så blir det nok mer liv. Vi hanner er litt sånn
Mine 3 jenter er adoptert fra flere steder grunnet ensomhet
Dinnaz
Bare hyggelig vettu:) Men hvis du har en go blanding med hanner, så blir det nok mer liv. Vi hanner er litt sånn;) Mine 3 jenter er adoptert fra flere steder grunnet ensomhet:)


Har en hann blant de sorte og en hann blant de hvite. Black molly hann har kun sin elsk på EN dame..(har fire black molly damer)

Kanskje jeg bør skaffe en hann til?
Da ville jeg tro de ble mer aktive, og kan risikere en kryssning men det går nok bra. De er ikke så kranglete fisk
Nå har jeg prøvd å ta bilder igjen, mistenker at jeg har tre hunner likevel..enda jeg ba om en hann og to hunner.


Prøvd å ta noen bilder. De du ser her, er ikke det hunkjønn?

Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap