Tropehuser dør

Jeg har et 450 L der jeg har frontosa, skivetetra,neolamprologus lelupi, neolamprologus tretocpehalus, Malawi, tropehus, pleco, og en ciclide jeg ikke husker navnet på.
jeg hadde ti tropehuser men nå har jeg bare to igjen fordi de har død Hvet ikke hvorfor.

Jeg hadde en sånn sjokolademalle men i går så tok jeg den ut av akvariumet.
Fordi den spiser alt den kommer over For en uke siden spiste den en liten tropehus som jeg hadde.








Hva slags vannverdier har du i dette akvariet (Ammoniak, nitriitt, nitrat, pH, GH ) ?
Ser du har skivetetra oppi der, som krever helt andre vannverdier enn de andre, så uansett er det noen fisk her som har feil vannverdier, desverre.
Dessuten så er også tropheus en fisk som har ett ømfintlig tarmsystem. De skal ikke ha kjøtt basert for. Får de for mye feil ernæring så får de tarm problemer og dør.
Garantert buksot
Tropheuser tåler mye og det er som regel soten som knekker dem. Ellers vil jeg si den fiskesuppen hørtes ikke helt bra ut... Ikke vondt ment
Er ikke helt sikker silvershaded
Skal kanskje fjerne Malawi og de ciclidene jeg ikke hvet hva heter
Dude...du trenger vanntester (dråpetester) for å ha et ansvarlig fiskehold. Det er ikke bra dyrevelferd å la dem leve under forhold som skader helsa deres, vet du.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap