Hva går med slørhale?

hei. har to jente slørhaler tror jeg og lurer på hva som de kan slags fisker de kan gå med?
Hvis du, som jeg tror, er den samme som fortalte at du hadde to slørhaler først i en bolle og nå i et kar på 20 liter, er svaret at du kan ikke ha flere fisk i dette lille akvariet. Slørhalene bør også få et nytt hjem.

I et så lite kar kan du ha reker og snegler, eventuelt bitte små fisk, som mikrorasbora. Om du søker i Fiskebasen, kan du finne små fisk om kan gå, men ingen av dem sammen med slørhale, de blir mat. Det gjør nok rekene også dersom slørhalene får tak i dem.
jeg har kasta ut pulten og kjøpt større akvarium. jeg vil ha positive svar og ikke halshugging takk
Hvis du oppfatter mitt svar som halshugging, er jeg redd du kommer til å bli sår rundt halsen. Jeg skal imidlertid ikke plage deg mer.

Du skal imidlertid ha ros for rask reaksjon, ca en halvtime fra innlegg med lite akvarium til å ha kastet ut pulten og skaffet større kar!
Så bra da Anonym Hvor stort akvarie har du kjøpt da?
Inaktiv bruker
Anonym .
hei. har to jente slørhaler tror jeg og lurer på hva som de kan slags fisker de kan gå med?


Fisk som er store nok til ikke å bli mat.
Fisk som trives i romtemperatur.
Fisk som ikke er finnenappere.
De to første parametrene kan du legge inn i søk i fiskebasen og se hva den spytter ut.
nå har jeg fått meg et kar på 220 liter
tror dere guppy hadde passa med jentene mine?
Så bra Kjempe moro med nytt kar vettu så gratulerer
Nei desverre så vil nok guppy bli spist relativt fort av gullfiskene dine, da disse er ganske rov på småfisk...
Men hvis du går inn i fiskebasen her på forumet som ligger under fanen "kunnskap" så kan du skrive inn str på kar og vannverdiene som gullfisken din trenger og trykk søk, så vil du få et antall fisk som passer inn i akvariet ditt Bare pass på at de ikke napper finner eller er så små at de passer inn i munnen til gullfisken..
Info om disse fiskene vil også stå der
Men.... husk at dette "nye" akvariet ditt må kjøres inn 4-6 uker før du kan putte noe fisk oppi der.. Hvis du søker på innkjøring av akvarie så vil du få masse treff
Lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap