Ancistrus vil ikke spise ordentlig

Hei!
Jeg har en ancistrus dame som jeg har hatt en god stund, men jeg har sett over lengre tider nå at hun er mye mer framme, men magen hennes er helt innsunket. Hun ser utmagret ut, og virker ikke som hun har appetitt. Jeg gir fiskene synketabletter og agurk. De andre tre ancistrusene er veldig glad i agurken, men den eldste ser ikke ut til å spise så mye, så jeg begynte å mate de på kvelden i stedet da lyset var av, men det ser ikke ut til å hjelpe...

Jeg gir fiskene mat hver dag rundt 6 tiden, 1 time før jeg skrur lyset av. Har matet mye agurk de siste dagene i håp om at hun får i seg litt mat. Er det noen som vet hva jeg burde gjøre ? De andre mallene er gode og feite, men ikke henne.. Er bekymret for at hun er syk.... Jeg kan poste bildet hvis det trengs, hun er nesten alltid framme på glasset.
Agurk er så og si bare vann, så er ingen næring der. Men du kan prøve å koke opp et salatblad,squash eller erter Når det gjelder erter så bare skviser du ut innmaten og gir de det. Men jeg gir mine kjøttbaserte synketabletter også, og det liker de godt
Inaktiv bruker
Prøv med frossent for som for eksempel røde mygglarver. Ancistruser liker litt animalsk føde i kosten også.
Erter hadde jeg aldri tenkt på, men det skal jeg prøve!
Jeg skal se etter kjøttbasert tabletter og mygglarver i morgen når jeg skal til byen (Skal være med en kollega som jeg fikk smittet litersyken over til når hun kjøper ett nytt akvarium :P )
Takk for svar! Skal få tak i erter og prøve
Oppdatering:
Kjøpte frosne mygglarver i dag og gav henne, hun var veldig lysten på det så jeg er glad jeg fant noe hun liker Skal ikke gi for mye om gangen, men gir litt mer i morgen.
Inaktiv bruker
Hyggelig å høre at Ancistrøsen fikk tilbake appetitten.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap