Gravid platy?

Kan noen hjelpe meg?
er denne platyen gravid, og tror dere det er lenge til den føder? var på dyrebutikken å kjøpte fødeboks som jeg har platy'en i nå, er veldig utolmodig! hehe
Så lenge du har platy av begge kjønn i samme akvarium er stort sett hunnene drektige hele tiden :p Hvor lenge det er igjen til fødsel er umulig å si, men du kan lese mer om oppdrett av levendefødere her
jeg aner ikke hvilke kjønn den andre platy'en er, men jeg har værtfall 2 platyer i akvariet
Den ser veldig drektig ut så det er nok noe på gang Fødekasse stresser bare fisken, det er mye bedre å la henne gå i ett tett beplantet kar så klarer som regel noen yngel å gjemme seg unna til de er store nok til å ikke bli spist.
har veldig lite planter i akvariet nå, får ikke kjøpt før i helgen på grunn av at dyrebutikken ikke får inn før da.. hva skjer om den føder før det?
Beklager å kuppe denne tråden men det er dukket opp et yngel i akvariet mitt nå og jeg er ikke intresert i ynglekar og fødeboks eller hva alt heter.
men mitt spørsmål er har ynglen noen ovelevelse sjangs når akvariet mitt ser slik ut?
Tilfeldig bekjentskap
© Tonje _R
Reklame for plussmedlemskap