Silver arowana

Hei jeg har tenkt på å kjøpe meg en Silver arowana. Nå har jeg tatt en beslutning og er på leting etter arowana. Det jeg lurer på er: 1. Hvor får jeg tak i en Silver arowana?
2. Hvor lenge kan den være i en pose eller lignende etter som hvor langt jeg må dra får å få kjøpt en.
3. Kan den bo med en snill Polypterus delhezi? Og finnes det noen som selger en på ca 4-5 cm


Takk for svar ??
Har sett Silver Arowana til salgs i Tam Lade, i Trondheim, så antar de kan bestilles av dyrebutikker med akvarier. Aner ikke hvilken pose type de bruker, men siden jeg så blant annet Drakefisk også til salgs der, antar jeg det finnes ganske brukbare beholdere for slike fisker.
Takk for svaret, men tenkte og spørre dem i dyrebutikken her hos meg om de kunne bestille en arowana til meg. Forresten kunne du sent meg en lik til den nettsisen?
De har en silver arowana hos akvariekjellern i porsgrunn. Er en halvtime fra deg det
Takk for svaret @dinnaz litt usikker på om jeg kan ha han så lenge i en pose? Vet du dette? Mvh Lars
Hvis du får dyrebutikken til å fylle posen med oksygen, kan du ha den i pose i opptil 48 timer, såfremt du klarer å beholde temperaturen jevn. En isopor kasse, eller et tjukt lag med avispapir er fin isolasjon.
Takk for svaret. Har funnet en i Moss som er 8-9 cm som er en time og et kvarter herfra så det skal kunne gå bra i følge dine beregninger? Så da stoler jeg på deg??
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Beurling Løland
Reklame for plussmedlemskap