Fisketips

Inaktiv bruker
Hei!
Tenker å skaffe meg en eheim vivaline 330, men jeg greier ikke å bli enig med meg selv om åssen type fisk jeg skal ha. Jeg har lyst på en fisk som er kul. Og da tanker jeg ikke fargesprakende, men en fisk du bare tenker "dæven, den var rå" når du er den(hvis noen skjønner hva jeg mener). På en måte en fisk utenom det vanlige. Og det hadde vert en fordel om den ikke spiste opp al annen fisk

Takker for alle svar på forhånd!
Din interesse for "monsterfisker", carnivore fish og "kule" fisker har vært diskutert opptil flere ganger her på AF.
Stort sett er ikke folk her så interessert i fisk som folk vil holde for å tøffe seg. Og vi kan jo ikke vite hva som er "rått" i dine øyne. Jeg foreslår derfor at du blar litt i Fiskebasen og finner noe du selv liker og som, ikke minst, passer i akvariet ditt.
Hva med en slamkryper (Periophthalmus barbarus)?? Har nemlig lyst på en slik selv og selvfølgelig i et eget kar Krever litt jobb, men er skikkelig kule

SilverShaded: Vet du ikke er det men, du kan virke litt aggressiv og sinna av og til...
Dinnaz : Noen ganger trengs det å være litt streng. Har du lest hans andre tråder, så skjønner du kanskje hvorfor.
Tilfeldig bekjentskap
© Christian Berg-Henry
Reklame for plussmedlemskap