Venter vi yngel?

Er det yngel på gang her, eller bare mye mat?
Og hvis det er yngel..skal jeg flytte henne over i annet kar til de er født? Har ikke fødekar..
Om denne har vært sammen med en hann, så er den mest sannsynlig drektig og føder når den er klar.
Du trenger ikke flytte den, bare ha nok gjemmesteder sp vil alltids noen yngel overleve.
Veldig fin farge på den platyen
Takk, de har den fine, klare, orange fargen alle 5
Har laga yngelnøste i garn nå, så håper det overlever et par! Bør gullfisken ha annet bosted ei stund?
Gullfisk er generelt glupske og blir ganske store (30-40 cm), de spiser alt som passer i munnen.
De passer også dårlig med platy, da gullfisk er kaldvanns fisk og det er ikke platy.
Jeg har platy som får yngel i ny og ne. Jeg har hornblad som flyteplante i karet mitt som yngelen gjemmer seg i (får ikke hyperlinkfunksjonen til å fungere her, men det er bare å søke den opp i plantebasen). Yngelen trives godt der. Men problemstillingen med gullfisk kan jeg ikke uttale meg om.
Akvarie studenten
Er nok ikke noe yngel der nei.

Begrunnelse for ditt svar?
Yngel var det nok, men de fleste ble spist opp..håper noen har overlevd i yngelnøstene jeg har laget
De yngler ca en gang i måneden, så det er bare litt venting, så kommer det flere.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap