Nybegynner og om forskjellige fisker. Jeg vet da at jeg skal ta meg god tid :) Planter - Må plantene passe med hvilke fisker jeg velger? eller er det bare å plukke noen jeg syns ser fine ut? De første fiskene - La oss si jeg begynner med 60l eller 100l akvarium og vil ha Ancistrus, kan den være i akvariet alene? Eller må han ha noen venner? Og hvor mange Ancistrus kan jeg ha i en 60L eller 100L? Fiskene som kommer etterpå - Må jeg ha stimfisker? og hvordan finner jeg ut hvilke fisker som liker å være nær hverandre? Tusen takk på forhånd!"> Nybegynner og om forskjellige fisker. Jeg vet da at jeg skal ta meg god tid :) Planter - Må plantene passe med hvilke fisker jeg velger? eller er det bare å plukke noen jeg syns ser fine ut? De første fiskene - La oss si jeg begynner med 60l eller 100l akvarium og vil ha Ancistrus, kan den være i akvariet alene? Eller må han ha noen venner? Og hvor mange Ancistrus kan jeg ha i en 60L eller 100L? Fiskene som kommer etterpå - Må jeg ha stimfisker? og hvordan finner jeg ut hvilke fisker som liker å være nær hverandre? Tusen takk på forhånd!">