Hva er det ?

Bildet er litt uklart...klarer du å få tatt noen til, og kanskje fra siden også ? Har den grått belegg på øyet...hvordan oppfører den seg ?

Hva slags vannverdier har du, pH, GH, NH3/NH4, NO2 ? Og hva slags andre fisker i karet ...ser ut som bunnlaget er for grovt for coryer.
Kan det være Lymphocystis?

Utklipp fra sykdommer i artikkel seksjonen. Viruset kjennetegnes ved at fisken får eggklumplignende utvekster på finner, hode og kropp, uten andre allmennsymptomer. Smitter direkte gjennom vannet. Angrepne fisk bør avlives, da det ikke finnes noen kjent behandling for dette.
For meg så ser det ut som en fisk er på høyre side av bildet og den har spist en enda mindre fisk.. ser ut som en liten hale stikker ut av munnen! Noen som er enig?
Det er vell barten på coryn du ser tenker jeg.
Steffan Gundersen
For meg så ser det ut som en fisk er på høyre side av bildet og den har spist en enda mindre fisk.. ser ut som en liten hale stikker ut av munnen! Noen som er enig?


Hvilke fisk snakker du om?

Min mening her:
Ser bare bartene og side/bryst finnene på den med klumpen i fjeset jeg.

For å svare på det som det i utgangspunktet ble spurt om:
Den med klumpen i fjeset er det litt vanskelig å svare på hva feiler ut fra det bildet.
Hahahha, nå som du sier det så er det nok sant .. er ikke akkurat det beste bilde jeg har sett ifra et akvarium.. lite lys også... enten burde han skaffe seg en ny smartphone med bedere kamera eller bedere lys i akvariumet :P lykke til videre med jakten på svaret av "the mysterious picture" folkens
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap