Mange spørsmål.

Har et 260 liter akvvarie. Har skaffet meg en 180 liter som snart er i drift. Må bare få pakninger til å funke. Tenker å holde skalarer i det nye. Samt gull tetrar og golden nuggest i dette. Kanskje noen vanlige maller. Ciklider vil bli i 260 eren. Føler de trenger meest svømme plass. Mine rengbuer er de hanner? Legger med bilder av mine skalarer, hvilke kjønn er disse? Regnbuefiskene er livlige og store. De vanlige mallene legger egg. Men tror de er i slekt. Noen som bil bytte maller?Min tiger barbe trenger et nytt hjem da han /hunn trenger en flokk. Denne jager særlig mine gull yrtrar.
Hvordan hadde det vært om du lot være å lage stadig nye tråder om mer eller mindre det samme ? Du har f.eks startet en tråd her. Hvis du hadde svart på spørsmålene i den tråden, hadde det vært enklere å hjelpe deg. Du har vel også fått beskjed om at voksne scalarer (også ciklider) behøver mer enn 180 liter. Vi kan heller ikke vite om regnbuefiskene er hanner når du ikke legger ved bilder av dem ? Disse er forøvrig også "gjengfisker" og trenger å være flere sammen.
Joa
Men når jeg søker på de forskjellige problematisert møter jeg 100 vis av tråder. Blir for det meste motløs av disse. Vil gjerne ha råd for mine fisk
Silvershaded
Takk for mange svar! Og ditt engasjementet!
Yvonne Nilsen
Men når jeg søker på de forskjellige problematisert møter jeg 100 vis av tråder.


Problematisert ?? Mente ikke søking...jeg mente bare at du kunne følge opp dine egne tråder istedet for å lage nye om det samme hele tiden. Nå er det vel ihvertfall 5-6 tråder om dette. Om vi tar f.eks den tråden jeg linket til, der kunne du svart med å fortelle hva slags akvarier du faktisk har (dimensjoner) og en oversikt over hvilke fisker du har (hvilke arter og hvor mange av hver). Så kan vi hjelpe deg med råd om hvordan du best kan fordele dem, og hvilke vannverdier som passer hvert kar.
Informasjon fra deg er nå spredd over mange tråder og veldig usammenhengende og forvirrende. Verre er det ikke
Regnbuene er nok hanner, ja. Ser ut som Glossolepis incisus.
Tilfeldig bekjentskap
© Emine Benedicte Gunnerød
Reklame for plussmedlemskap