Tips til nettbutikk som sender fisk og planter?

Er det noen som har tips til nettbutikk som sender fisk og planter?
(kardinaltetra i mengde, sommerfuglciklider, corydoras)
Og stort utvalg i easy planter. (har ikkje co2)
Håper neon vet, for eg finner ikkje noen som sender.
Planter får du hos Aquascaping Norge, både i potter, i bunter og på stein/trerot. Kommer rett fra Tropica og er veldig fine...godt utvalg også.

Fisk er værre. Du kan prøve å kontakte enten Dahls Dyrerike eller Akvafisken. Begge disse sender, såvidt jeg vet. Ellers kan vel din lokale dyrebutikk bestille fisk for deg ?
takk for tips om planter
ja dei lokale butikkene kan bestille inn. men det var merkelig langt imellom bestillingene, og fikk tips om at sommerfugl ciklidene burde komme fra 4 ulike plasser på ene butikken. siden det er to butikker her så er eg to i mangel..
Nå har jo Aquascaping Norge fått Dennerle sine planter på menyen også. Dennerle har også meget bra planter...de har egne varianter av enkelte planter, og har utviklet en rekke Echinodorus-varianter under logoen "Dschungelstar (pluss et nummer)". Jeg har selv et par stykker, bl.a Echinodorus Dschungelstar nr.2 "Kleiner Bär".

Det er slett ikke nødvendig å få fiskene fra 4 ulike steder. Det fungerer sannsynligvis dårlig i alle fall, siden norske butikker bestiller fra akkurat de samme leverandørene. Så selv om du får dem fra 4 ulike butikker kan de komme fra akkurat samme sending
Aquascaping Norge som allerede er nevnt har jeg handlet hos en gang og er veldig fornøyd og kommer til å gjøre det på nytt.

Bestilte 3 planter og diverse plantetilbehør, plantene kom frem friske og fine. Om jeg har forstått prosessen deres riktig så videresender de direkte når de får fra leverandøren. Jeg la inn bestillingen en søndag, så ble pakken sendt fra dem fredag, og kom fram til meg mandag 8 dager etter
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap