Bunnspiser

Hei!
Jeg er på utkikk etter en effektiv bunnspiser, en som leker i sanden eller bare er på å rense opp. Så lenge den ikke tar mine kardinaltetra har det ikke så mye å si hva. Noen som har tips? ??
For det første er det vanskelige å råde om dette uten å vite hvilke vannverdier du har i karet.
For det andre har du en noe uheldig sammensetning av fisk allerede, som du fikk beskjed om i en annen tråd.

Det fins mange fisker som siler overflate-sanda og fjerner matrester o.l. om det er sand man har (f.eks. coryer og dvergciklider). Men ingen fisker gjør noen "rensing" av annen skitt og møkk som havner på bunnen. Dette må fjernes vha. slamsuging.
Hvilken tråd fikk jeg beskjed om det i ? Å hva salgs uheldig sammensetning mener du? Finner ikke noe å kan ikke komme på å få hørt noe om det tidligere:p
Fikk tak i palettciklider som leker fint med sanden forresten, men takk for svar
Beklager virkelig...ser at jeg blandet deg sammen med noen andre...du har forsåvidt ikke fått beskjed om noe sånt, så vidt jeg kan se.

Men på den annen side sa du vel i en annen tråd at du hadde platy, og nå sier du at du har kardinaltetra....disse passer ihvertfall ikke sammen...! Og damen som startet den tråden hadde neontetra og platy...HUN fikk beskjed om at dette ikke passer sammen. Og kardinaltetra skal ha enda surere vann enn neontetra...altså en enda dårligere match med platy. Så det er derfor jeg sa du hadde fått beskjed om dette.
Tilfeldig bekjentskap
© Per Gunnar Stenersæter
Reklame for plussmedlemskap