En død fisk........

Overvintringa av fisk inne i kar på ca 1000 l gjekk i år veldig bra, alle 18 fisker overlevde..........
For nokre dager sidan tok eg ut 13 stk av dei minste og hadde dei ut i hagedammen.
Dei 5 største lot eg fortsatt vere inne i håp om at dei skulle gyte. To dager etterpå var den største død, veldig tjukk. Sjå bilde. Kan det vere stresset av at eg tok dei andre?

Den ser heilt fin ut og hadde gøymt seg inn unde ei slik fjørpølse av tråder som har lagt der heile tida.
Plussmedlem
Hei!

Jeg tror ikke det.
Det skal en god del og ganske vedvarende stress til før det har så negative konsekvenser som dette, særlig hos så voksen fisk som denne.

Kanskje er det forstoppelse, infeksjon i svømmeblære eller andre organer, kanskje er det medfødt indre skade.
Med mindre du merker sykdom hos de andre fiskene også, så tror jeg dette nok bare er et naturlig frafall (som man så fint sier det når man egentlig ikke vet).
Takk!
Tusen takk, det var godt å høyre. Men litt rart at det skjedde akkurat etter at eg hadde tatt ut dei andre. Eg tenkte også på om det kunne vere at den skulle gyte, siden den var så tjukk.
Tilfeldig bekjentskap
© TS
Reklame for plussmedlemskap