Akvarie undelag

Skal sett opp en 720 l akvastabil med orginal møbel.,burde jeg ha et underlag mellom møbel og kar?
Plussmedlem
Hei, Tommy.
Jeg ville gjort det. Det er vel ikke strengt tatt helt nødvendig så lenge alt er i vater og karet har god kontakt med møbelet under, men bedre føre var og den greia der?
Har akkurat hatt en 720 som sprakk i bunn så da blir det sånn.

Hvis det er originalt møbel. Så er det vel bygget til akvariet, så jeg ser ingen grunn til å ha noe imellem ?
Er da heller ikke noe problem å ha det
Et underlag hjelper dog ikke hvis akvariet ikke er i water.
Plussmedlem
Å dæ...
Gikk det bra med hus, gulv, fisk, folk og alt slikt? 
Total renovering av gulv, ubeboelig leilighet in4 uker. Fisk er i fosterhjem frem til det kommer et nytt kar
Plussmedlem
Å herre...

Du er knallhard som da velger å sette opp et nytt ett, Tommy! Respect!
Det skader ikke å ha et tynt lag av noe mykt imellom skap og kar. I den størrelsen er gulvbelegg kanskje noe av det enkleste å få tak i, og ikke alt for dyrt.
Siden dette er et Akvastabil kar er det nok et rammekar å ikke helglass. Så da trenger du ikke noe underlag under rammen.
Kun helglass akvarier hvor glasdplata står direkte på møbelet man bruker slikt.
Aha, det stemmer, til og med de helglass-lignende karene til Akvastabil har vel kanskje ramme rundt bunnen ja. Det tenkte jeg ikke på.
Nytt 720 liter akvastabil fusion er i hus og oppe å går,har 1 cm med isopor mellom kar og orginalt møbel da aluminiumsrammen kunne er på sidene og ikke under karet😀[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Marianne Gjertsen
Reklame for plussmedlemskap