Hva har jeg i akvariet!?

Hei. Jeg har overtatt ett akvarium MED fisker, og jeg mistenker at både størrelsen på karet, OG sammensetningen av fisk er veldig feil. Jeg lurer derfor på hva dere ville gjort med dette. Jeg er helt nybegynner. 

Karet er 70 liter. 

Så vidt jeg har klart å finne ut av så har jeg 
1 slørhale/gullfisk
1 guppy
1 gurami
4 praktbarber
1 ansistrus (malle)
1 ryggsvømmermalle ?

Ingen planter. 
En hule. (Som ryggsvømmermallen tydeligvis eier)
En stor hodeskalle med litt små huler. 
En liten telefonkiosk som kan brukes som hule. 
Noen klinkekuler.
Ett par steiner. 
En rot. 
Ett par skjell. 
Fin småstein i bunn, som slørhalen flytter på rundt omkring. 

Hvor starter man liksom? Ting ser relativt fredelig ut inni der altså. Eneste er slørhalen og ryggsvømmermallen som driver og dytter litt på hverandre. Vi har egentlig ikke plass til TO akvarier. Men jeg er altså åpen for alle innspill her. Jeg leser jo også at guppy feks helst skal være i stim med 8-10 stykker. Men blir det ikke veldig fullt hvis jeg kjøper 7 nye guppyer nå? HJELP! 
 
Enig med deg i at sammensetningen her ikke er ideell!
Slørhalegullfisken må ha minst 500L mener jeg, å de bør leve sammen med flere av sitt slag.
De er også kaldtvannsfisk.

Ryggsvømmermallen er nok heller ikke i sitt ess.
Litt etter hva slags type det er, men jeg vil si at 70L er for lite for denne over tid.
Jeg hadde forsøkt å gi disse to bort til noen som kan gi dem den plassen og forholdene de fortjener.

Da kan du godt kjøpe noen guppy til, å kanskje en venn/partner til guramien.
Om denne ikke er av de større variantene. Isåfall bør nok den og flytte.

Ja, det var iallfall min mening.
Håper det ordner seg.
Lykke til!
Oi, 500 liter ja. Det var jo veldig stort også. Vi var innstilt på å kanskje måtte øke til 200 ihvertfall. Men alle disse fiskene burde kanskje uansett ikke være i samme kar?