Mallene mine slos :(

Eg hadde 2 maller/algespisere. En dag var eg på en dyrebutikk og såg en malle som var mye større en dem eg hadde så eg kjøpte den. Eg hadde den oppi til dei andre og det gjekk fredeleg for seg heilt til ca. kl 12 om natta. da oppdager eg at dei 2 små som eg hadde fra før rullet rundt i vill kamp, eg fekk skilt dem men for den ene var det tydeleg vis for sent, den døde av sårene 2 timer etter. Eg syns dette var veldig merkelig siden dei hadde gått fredeleg sammen så lenge.

Eg kan ikkje komme med noen annen fornuftig løsning enn at den nye og større var en hunn. Og at dei 2 andre var hanner og derfor slos dei om hunnen i akveriet.

Den som døde var av en litt annen art en den som overlevde, så no har eg 2 av samme art igjen som synest å gå godt ilag. Men vil nok ikkje kjøpe flere på en stund nei.

Måtte spørre om noen vet mer om dette enn meg eller har opplevd noe sånt før, sugemaller trudde eg var fredelige :S
Plussmedlem
Du har diverre lært på den kjipe måten at sugemaller ikkje alltid er fredelege! Det finst mange ulike artar sugemaller og nokre er meir aggressive enn andre, og det er territorielle artar som kan gjera mest skade - som regel på fisk av samme art - men også andre artar.
Tilfeldig bekjentskap
© Humunuku
Reklame for plussmedlemskap