Jeg har en tom 85 liter...

og jeg har absolutt null peiling på hva jeg skal ha oppi der ?

jeg trenger seriøst tips, er litt keen på å fortsette sør amerikarekken men med hva ?
er endel coryer og velge mellom eller så ville jeg prøvd meg på noen enkle apisto typer.. men hvem apistotyper som er anbefalt i ett 85L har jeg ikke peiling på
Eika
er endel coryer og velge mellom eller så ville jeg prøvd meg på noen enkle apisto typer.. men hvem apistotyper som er anbefalt i ett 85L har jeg ikke peiling på

coryer blir litt kjedelig som hovedfisk synes jeg og jeg har diverse apisto i andre kar - dog ikke de enkleste
sikler litt på danio choprae da, snoker litt for å få tak i de nå
En annen ide
Jeg har bestilt Badis Badis, jeg... De skal visst være ganske like Apistogramma i væremåte. Men selvfølgelig fra Asia. Gleder meg!
Hadde satsa på artskar med enten brevis eller dvergkuler! -Artig med noe annet Sør-Amerika også?!
munda
Hadde satsa på artskar med enten brevis eller dvergkuler! -Artig med noe annet Sør-Amerika også?!

kuler vil jeg ikke ha, de er for sære etter min smak og et er lite muligheter med annen fisk...

lurer på om jeg prøver å få fatt i danioen men det ser ikke ut til å være det enkleste.
Har noen Egyptiske munnrugere, flotte farger på hannen, snille fisker som ikke blir så store. Svømmer over hele karet.
Kanskje sammen med noen mindre maller som ikke er så sky, evt noen cory'er som er litt uvanlige?
Og kanskje noen tetra-greier, smykketetra f.eks?

Litt artig med fisk som man ser...

Hilsen Kirsti
smykkiser har jeg i et annet kar og egyptere er planlagt sammen med victorianerne

lurer litt på å forsøke meg på L-066 igjen... må se an om jeg tør
Hva skjedde med L-066?

Hilsen Kirsti
jeg drepte de med 8 liter kaldtvann, lang historie

Nanochromis transvestitus er nydelige

Men så er jeg litt svak for afrikanske fisker da
MC Darup
[URLBLOCK1] er nydelige :) Men så er jeg litt svak for afrikanske fisker da :)

Det er du ikke alene om å mene MC
MC Darup
[URLBLOCK1] er nydelige :) Men så er jeg litt svak for afrikanske fisker da :)

første inntrykket jeg fikk var en "stripete palett"
Sjekk gjerne ut de ulike artene Nanochromis ja. De er virkelig fine og greie å få oppdrett på. Anbefaler N. parilus. De er vakre de
heller mer og mer mot denne egentlig, googlet litt og den var visst ikke så halvgal å holde og få oppdrett på.

Hmm.. du var veldig mottakelig for råd ja
MC Darup
Hmm.. du var veldig mottakelig for råd ja ;)

he he, du vet jo hvor sta jeg kan være

men kuler liker jeg ikke, egyptere og smykkiser er planlagt i et annet kar, apisto og cory har jeg og nanochromiser er ikke heeelt min stil...
uff, jeg er sær
Har du ikke fått fylt opp dette karret enda? Får svinge oppom meg en tur, så skal du få en korallplaty eller 5....
he he he, jeg har det

må få ut den innvendige svarte filterboksen først men det er litt kinkig så jeg jobber med saken
guppy guppy og enda mer guppy
dem er så hærlige

og så sleng på noen neon tetra

og alge spisere.

da ser det nesten ut som mitt hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap