Farger?

Leter etter fisk med mye farger til akvariet mitt er det noen som har forslag til fiske typer??
Synes du skal ta en kikk i fiskebasen jeg. Du vet jo hvordan vannverdier og temperatur du har i karet. Vi kan foreslå så mye vi vil, men passer ikke fiskene i forhold til karets forhold så hjelper det jo ikke ;0)
Jeg synes en stim på 15-30 kardinaltetra er pent...små knallblå og røde.
Komemr ann på størrelsen av akvariet, hvor stort har du?
Så i profilen din at karet (65 l.)allerede har endel fisk....faktisk mer enn nok allerede. Sølvhaien trenge nok mye større kar enn du har.
Her har du ikke plass til flere fisk, du har jo ikke plass til de du har i dag engang

Omplasser sølvhaiene, så kan du ha noen få, små fisker til i karet.
Glemte å skrive at det her er ett nytt akvaruim........ men sølvhaien ser ikke ut til å lide noe særlig, men så er de ganske små nå..... vokser de fort??
Mermiac
vokser de fort??

Syntes de vokser svært fort, jeg De jeg hadde vokste ut av en 170L i løpet av 7-8 måneder, (var vel i overkant av 5 cm ved kjøp.)
Hadde disse i en 375L i ett par år, men egentlig var de vokst ut av dette karet også ved 2-årsalderen. Selv om det var trangt om plassen, fortsatte de å vokse, men mest i høyden. Makan til lubne fisk har jeg neppe sett maken til

Kvittet meg med mine, ved en størrelse på litt over 20, kanskje bortimot 25cm.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap