Kan man ha...?

Kan man ha:
Siamesiske Agleetere
Kardinaltetra
Gul/Blå Dvergciklide
Øksefisk
Kuhlii-ål
Discustetra
i samme akvarium?
Hvile bør tas vekk? hvor mange bør man ha av hver?
Kan hende at tetraane vert litt for mykje for øksefisken...Kjem vel litt an på kva for øksefisk du hadde tenkt deg, men er nokså sikker på at dei små versjonane får problem med "propellar" som tetra. Dei vert litt for aktive er eg redd, sidan øksefisken er ein heller sart fisk.

Ellers ser det bra ut. Einaste du må sjå etter er om dei har same krav til vassverdiar, eller pom dei kræsjar, det har ikkje eg teke hensyn til.

Når det gjeld antal så er det stort sett stimfisk du har valgt. Då bør du ha minst 3 av kvar, sjølv om eg personleg meiner stimfisk betyr minst 10. 3-4 SAE går fint vel og merke. Når det gjeld dvergciklidene ville eg gått for eit par, altså 2.

Gløym heller ikkje at antalet kjem veldig an på storleiken på karet, den bør du oppgje, så er det enklare å hjelpe deg. Eg står likevel fast på antalet pr. slag, så om det vert for mange til saman ville eg satsa på færre typer fisk.
Eg har et 85-90liters menka mener du m at de kan kræsje? alle fiskene kan ha 24 grader så d får bli d eg må har
Så hadde det vert greit m sandsnegl då..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap