Værål

Noen som har erfaring med værål (17 cm ca, to stk) og små fisk?Spiser den opp slik som guppy?Værålene har vært snille hittil og gått med malawi og yngel av disse. De som skal overta dem har mer snillere selskapsfisk og smått som guppy.
Plussmedlem
Vi har hatt Elin, værålen vår sidan 2004, og det er ein hardfør, morsom fisk som vi ser mykje til. Den har lange tentaklar ved munnen som den brukar til å rote i sanda med på same vis som corydoras, og lever i stor grad av små organismar som den finn der. Den finn også mat ved å filtrere sanda gjennom gjellelokka. Det er viktig å ikkje ha grus med skarpe kantar som substrat, då dette vil øydeleggja tentaklane.

Elin har aldri vore aggressiv og tvilar sterkt på at den vil gå til åtak på andre fisk.
:-)
De to jeg har er vel 4 år og veldig veldig artige som du sier
Skal gå over til discus så det er derfor jeg må gi dem fra meg. For tror du ikke det kommer til å bli for varmt vann til dem?
Plussmedlem
Elin ser ut til å trivast hos oss i 25-26 grader sjølv om dette etter boka er i varmaste laget, men eg ville ikkje halde dei i discus-vatn heller om eg var deg. Eg ville dessutan satsa på sør-amerikanske fiskar i discusakvariet
:-)
Takk for svar!
Ha en god dag
Tilfeldig bekjentskap
© Per Erik Sviland
Reklame for plussmedlemskap