Black ghost

Jeg lurer på om hvor fort black ghostene vokser, og er artemia bra fôr for de som man ikke vil skal vokse så fort ?
Jeg har en som har vokst sykt fort! Men aner ikke hvordan man stopper det!

Ps: det skrives Black Ghost :P Men det gjør jo ingenting
Ps hvis du ser nøye unge dame så står det Black ghost. Og hvem i svarte har endret på innlegget mitt ?
Vill noen gi meg ordentlige svar en at noen har noen black ghoster som har vokset veldig fort ?
Jeg skreiv det før de kom å endret! Det stod først: Black Ghoast!
Unnskyld at jeg sa ifra !
Artemia blir jo brukt som yngel fôr fordi det er næringsrikt. God næring fremmer veksten vil jeg tro. Black ghost kjenner jeg ikke til, du kan jo foreta et søk?
Da mener du nok nyklekket artemia, jeg mater min skjønnhet med artemia som er form for småe reker. Blir å kalt for Brine shrimp.
Du må vel kanskje begrense foringen i akvariumet ditt da. Fisk som får mye mat vokser seg feit og stor på kort tid. For eksempel laks bor som bor i de næringsfattige elvene bruker endel år på å komme opp mot kilos-størrelse, mens når de svømmer ut i havet, tar det kanskje 2 år før de har lagt på seg 8-10 kilo. det er på grunn av næringstilgangen-

Prinsippene burde være de samme i et akvarium.

Men da hemmer du jo veksten til alle sammen
Så hvor mange ganger bør jeg mate spøkelset mitt med artemia, annen hver dag ? takk for et ordentlig svar.
Hva annet forer du med da? Og ja, tenkte på levende nyklekt artemia, men brine shrimp er sikker næringsrikt fôr det også, bare større
jeg har ikke black goast selv, så det blir bare hypotetisk å forelå en mengde. Men hvis du gir den sånn at du tror den ikke blir stappmett, men allikevel får i seg nok, skulle det være passe.

Det er imidlertid vanskelig å beregne da
Jeg mater spøkelset bare med frosent artemia. takk for svar. :I
man kan liksom aldri stole på folka i dyrebutikken, de sa paroonhaier kunne ikke bli mere en 15 cm. yeah right. gadd ikke å si noe. :X
Oi petter har du jobbet på dyrebuttiken i sandvika storsenter ? tror jeg vet hvem du er.
Nei jeg har ikke jobba der nei. Men når du snakker om det hadde det vært gøy å søke jobb i en dyrebutikk. Tar det uansett som et kompliment

I ski er det to dyrebutikker jeg pleier å bruke, den ene er inne på storsenteret (husker ikke navnet), men der pleier de alltid å komme med "kommersielle" råd og tips hvis du skjønner. Sånn som at kinesisk algespiser bør være minimum 3 stykker sammen og at de er svært fredelige

I fiskebasen står det at den trives fint alene og at den kan suge seg fast i, og kanskje drepe andre fisker i akvariumet.

Buster Zoo er den andre butikken jeg bruker, her er de seriøse og ordentlige og er aldri forsiktlige med å fraråde fisketyper hvis de ikke passer i akvariumet.

Jeg har helt sluttet å benytte butikken inne på senteret, selv om de har mye lenger åpningstid
Ja hehe helt enig jeg har også fått masse feilinformasjon, men disse butikkene har ofte mange fine fisker, så jeg kjøper der fremdeles, men stoler ikke så mye på ting de sier
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap