Gullfisk med rare prikker på gjellelokkene
Postet 24.02.07 kl 16:34
Endret: 24.02.07 kl 17:15
Postet 24.02.07 kl 17:17
hehe nå sitter jeg og leser da.
tror det kan være ichthyophthirius multifillis (tror dere skjønte like mye som meg)
men d er hvertfall vita prickskjukan (sorry jeg prater svensk men svensk bok jeg leser i)
kan bli 1,5 mm store og syns synlig med det blotte øyet tydelig på fiskehuden.
hvertfall dødelig, det står at ectopour og costapour skal hjelpe.
alt fra sera det jeg leser av er fra sera rådgivare (og heter): friska fiskar- hur opnår man det?
tror det kan være ichthyophthirius multifillis (tror dere skjønte like mye som meg)
men d er hvertfall vita prickskjukan (sorry jeg prater svensk men svensk bok jeg leser i)
kan bli 1,5 mm store og syns synlig med det blotte øyet tydelig på fiskehuden.
hvertfall dødelig, det står at ectopour og costapour skal hjelpe.
alt fra sera det jeg leser av er fra sera rådgivare (og heter): friska fiskar- hur opnår man det?
Postet 24.02.07 kl 22:44
Endret: 24.02.07 kl 22:45
Postet 24.02.07 kl 23:31
Hvitprikk (den parasitten du skriver om) angriper først og fremst finner, og deretter selve fisken. Hodet er ett av de områdene parasitten skjelden angriper, det er derfor jeg er såpass sikker på at det ikke er denne
Medisinene du nevner kan ikke måle seg med eSHa Exit som kur, dersom det var behov for å medisinere. Begge dreper mer bakteriekultur enn hva godt er, noe eSHa ikke gjør
Medisinene du nevner kan ikke måle seg med eSHa Exit som kur, dersom det var behov for å medisinere. Begge dreper mer bakteriekultur enn hva godt er, noe eSHa ikke gjør
Postet 25.02.07 kl 12:34
Postet 25.02.07 kl 12:57
Frank AngellHvitprikk (den parasitten du skriver om) angriper først og fremst finner, og deretter selve fisken. Hodet er ett av de områdene parasitten skjelden angriper, det er derfor jeg er såpass sikker på at det ikke er denne ;) Medisinene du nevner kan ikke måle seg med [URLBLOCK1] som kur, dersom det var behov for å medisinere. Begge dreper mer bakteriekultur enn hva godt er, noe eSHa ikke gjør ;)
det eSHa går d for det meste parasitter??
Postet 26.02.07 kl 18:52
Postet 26.02.07 kl 20:05