ildhale

hei jeg har skaffet meg 2 ildhaler..her en hunn og en hann

men vist di skal få yngel er det levefødene eller egg???

håper noen kan svare meg på dette
To Ildhaler burde IKKE være sammen, da kan de drepe hverandre eller skade hverandre veldig mye!

Hvordan vet du at det er gutt og jente?

Dette er absolutt ingen levendeføder! De legger egg, men tror det er umulig å få yngel på disse i et akvarie!
de på dyrebutikken sa at det var en hunn og en hann de sa at man kunne se det på noen av finnen som den har på ryggraden eller hva det heter de har vert sammen nå en stun og de jager litt på hværandre men den ene ligger for det meste i 1 av hulene som jeg har nedi det karret
Er det denne du har?

Men som sakt: To Ildhaler skal IKKE være i samme akvarie!
riktig det er den typen jeg har ja...de er ikke så store uvenner de da:S

men det er jo en bra ting har ikke sett noen skader på de siden jeg fikk dem
Hvor stort akvarie har du de i?
jeg har de 2 i et 120Liters som jeg nettopp har kjøpt og det ser ut til at de klarer seg fint der
Som du nettopp har kjøpt? :S
Har du puttet fiskene rett oppi, rett etter at du kjøpte det? Har det ikke stått noen uker uten fisk?
jaja nettopp for meg vill det si 3ukersyns ikke det er lenge da:S
Okei!

Men du burde helst ha disse i hvert sitt akvarie!
skal se om jeg ikke får tak i et større karr som j
Etter min menning du burde bytte akvariebutikk. Ildhale kan gjerne være sammen når de er små men når de er voksen vil de ha en territorie som er større en en vannlig kar, selv stor. Så det er veldig dårlig gjort å selge dem som par. Du kan prøve å få byttet den enne mot en annen fisk. Det finnes mange fisker som man kan ha i par. Lykke til.
hmm dette var litt domt da skal eg prøve og få byttet den ene fisken i en annen fisk
Tilfeldig bekjentskap
© Viggo Gausvik
Reklame for plussmedlemskap