Ny pris på galaxy - noen som vil gjette?

Noen som vil gjette den nye innkjøpsprisen på galaxy?

De som ikke har kjøpt den til nå, kjøper den ikke.
Hoho... MYE mer. Helt absurd.
Inaktiv bruker
2500? :P
100,- i innkjøpspris. :p

3-400 i utsalg da?
Pr. stk? Juhuuu! Noen forsøker å bli rike fort! Hos Aquamanias koster de 29,-.
ojsann! kommer det til å bli "worldwide"? Eller bare denne butikken du snakker om?:p
Jepp, de nye prisene er så. Betalte 17,50 pr. stk. fra mine. :p Håper på yngel.
Regner med det er der i strøket på alle butikker, siden det so på en bestillingsliste. Anbefaler i alle fall alle som tenke rpå å kjøpe om å gjøre det før neste leveranse kommer til butikken.

Vi må spørre vår venn bak Aquamaniacs om dette stemmer.
Kesol
Noen som vil gjette den nye innkjøpsprisen på galaxy? De som ikke har kjøpt den til nå, kjøper den ikke.

Hvor har du dette i fra ?

Fant den på Imazo og Glaser sin liste til en helt annen pris en det du snakker om. Den stod vel til det samme som den alltid har kostet.

mvh
Frode
Vet ikke hvem sin liste det var, men kan sjekke det over helgen.
Galaxy koster mindre enn en femtedel av det beløpet.

Forrige gang jeg så de var det 17,50,- i innkjøp, nå hadde fisken (fra samme leverandør) gått opp til 99,-.
Inaktiv bruker
ikke gjetting dette:
35 kr,- pr stk 10=350kr,-
Sto fortsatt 99,- pr. fisk i innkjøpspris på lista til min butikk.

Betalte 17,50 for mine 10.
Det må jo være feil. En annen ting, om jeg hadde drevet butikk hadde jeg ikke likt at mine innkjøpspriser ligger åpen for beskuelse.
Tviler på at det er en feil, mannen kan da lese - han hadde i alle fall bestemt seg for at de ikke ble tatt inn flere.

Siden han ikke skal ta inn fisken igjen tror jeg ikke han bryr seg om at folk vet innkjøpsprisen. Du vet forresten heller ikke hvilken butikk det er.

Dere må gjerne sjekke deres butikker på nytt om noen uker, når alt er oppdatert.
Hmm...

Kesol, du har vell ikke gått glipp av en nulle og et komma? :P
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap