Hvor mange kuhlii?

Hei!

Bare lurte på om hvor mange kuhlii det "går an" å ha i en 40liter. Har akkurat flytta de kuhliiene jeg hadde i en 63l over i 40l, men er bare fire igjen (var 7), så tenkte jeg skulle kjøpe nye, og derfor må jeg vite hvor mange jeg kan kjøpe!=D

Å ja, jeg er helt sikekr på at det ikke var flere kuhliier i 63l, for jeg fjerna alt oppi den, så det var bare sanda igjen! Så jeg ble litt sjokka når jeg bare fant 4...

Du kan nok trygt kjøpe 2 til, slik at du har 6 stk
Kuhlii- åler trives i grupper.
Oj! Kjapt svar!=D

Bare 2?:p Jeg som trudde jeg kunne kjøpe mange! hm... De er jo så kule. Men jeg skal jo ikke kjøpe mer en det går!=D

Det er bare 40 liter, og selv om en kuhlii- ål ikke gjør så mye ut av seg bæsjer den jo like mye som feks en guppy

Andre har sikkert andre meninger, men jeg ville ikke hatt flere enn 6 stykker i min 45 l feks.
*snufs* ...neida...
Jaja, da får jeg bare kjøpe et par til da... Jeg kan jo sjekke pumpa etterpå/imorgen om den er veldig bra for en 40l, for jeg trur den er fra nok!=D Har den på det laveste, og har hatt det siden jeg fikk den. Og har en del platy oppi der til og med! Og de driter mer enn lovlig... Så trur egentlig den er veldig bra i forhold til akvariet... Men kan sjekke på pakka for sikker hets skyld!
Pumpa heter "Sigma Plus 2"

Det som står bak er;
Max Flow: 200-500l/t
Tank of: 70-120l7t

JEg skjønte det ikke helt, så tenkte noen her kunne si noe om den? Hehe... Er sånn som man kan sette på flere filtere som man kobler på under. Jeg har bare 2 svamper på, fordi akvariet er ikke høyt nok til den tredje svampen, men har den liggende.

Jeg har de samme pumpene i reolen min
Veldig bra, synes jeg. Masse filtermasse og yngeltrygg.

Jeg har 2 "patroner" på mine sigma 3 i 160L, tror pumpa di er veldig bra til en 40 liter.
Selvsagt kan du ha flere, men man må jo bytte vann også..
MC Darup
Jeg har de samme pumpene i reolen min :) Veldig bra, synes jeg. Masse filtermasse og yngeltrygg. Jeg har 2 "patroner" på mine sigma 3 i 160L, tror pumpa di er veldig bra til en 40 liter. Selvsagt kan du ha flere, men man må jo bytte vann også.. :)

Okay!=D Da får jeg se hvor mange jeg kjøper...=D Hvis de i det hele tatt har de i butikken fortsatt da. Skal spør mamma om ho har fri en dag, er lenge siden jeg har vært i dyrebutikken nå...='( Kan ikke komme meg dit på egenhånd.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap