Går disse fiskene sammen?

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en stim med siamesiske algeetere i dag, i tillegg har jeg nå guppy i akvariet(240l). Har sett en del på skjørtetetra og lurte på om disse tre fiskene kunne gå sammen i et akvarie. Gjør de det?
Jeg har hatt Guppy og Skjørtetetra sammen, og Guppy og SAE sammen. De gikk helt fint sammen. Men har aldri hatt SAE og Skjørtetetra sammen.
Takk for svar! Noen som vet om SAE og skjørtetetra går sammen?
Jeg har skjørte tetra og SAE sammen, og det funker helt fint!;p
JA! Nå ble jeg glad! For håpe at de kan bestille noen skjørtetetra til meg i dyrebutikken, for jeg har ikke sett at det har vært noen der.
Skulle ikke by på noen problemer dette her, men om du hadde hatt en enslig stor SAE, så kan dem bli litt agresive. Hadde selv en stor SAE uten artsfrender og den blei hissig, men nå lever den hos en annen akvarist og trives med sine artsfrender
ja, hvis de har SAE så kjøper jeg en nok en 5-8stk.
Da er det ikke no problem
DE hadde dessverre ikke noen SAE`er der, men jeg kjøpte meg 7 skjørtetetra. Blir nok flere etterhvert. Syntes denne fisken var en ganske god stimer, men det er den første stim-fisken min da, så jeg har vel egentlig ikke peil:P
Skal sjekke nå om det faktisk er skjørtetetra siden jeg kjøpte den i Sverige(rosen tetra het den der) lignet utrolig:P
hmm...begynner nesten å lure jeg nå! Fisken i fiskebasen er bare grå med litt svart. Mine er mere rød-aktige. Skal få tatt noen bilder av de så dere kanskje har peil på hva det kan være. Eller finnes de i flere forskjellige farger?
Kunne det f. eks gått med noen dvergguramier sammen med: guppy, SAE og disse skjørtetetraene(hvis det er det de er da)
Der fikk jeg noen bilder av fiskene, ja! Håper noen kan se om det er skjørtetetra eller ikke;P
Det er ikke Skjørtetetra

Søk på Tetra i fiskebasen, så finner du nok en som er lik de der
ja, så de lignet mye mere nå;P
Er det noen som vet om serpatetraene går sammen med guppy og SEA?
Skal søke litt rundt i fiskebasen.
Ser nå at det er noen som har serpatetra sammen med både guppy og SAE, så da regner jeg med at det skulle gå greit.

Tusen takk for svar!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap