Fisker i toppsjikt

Noen som har tips om noen fine fisker jeg kan ha i toppsjikt sammen med denne gjengen: http://akvaforum.no/akvarium.cfm?id=6109
En STOR stim med Moskitotetra De er super nydelige og en veldig pen blåfarge. Disse må oppleves
Har tenkt på øksefisk, men vil vente til lotusen skyter opp flyteblader! Moskitotetra var jo utrolig fine da, men lurer på om det blir litt kaos med to tetra stimer? Takker alikevel for forslag!!
Har hatt moskitotetra i 325 literen min sammen med rødmunntetra, de blander seg ikke, rødmunnen går ikke over midtsjiktet, men moskito er nesten alltid i toppen
Hmm det høres bra ut! Tror jeg skal på utsikt etter noen av de! Er de vanlige i zoo sjapper?
Tja litt usikker, jeg drar ikke til oslo og rundt omkring, så jeg vet ikke, jeg handler fisk kun hos Dahls dyrerike i moss og det var der jeg kjøpte de jeg hadde. Du kan evt ringe å høre om han har de inne eller kan få de inn.

Eller kanskje noen andre vet om butikker som har disse inne. Dahls dyrerike har hyggelige priser og godt utvalg, så jeg vil på det sterkeste anbefale en tur dit uansett. ;o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap