Hint og tips?

Hei. jeg har et 325 liter som jeg skal fylle med en stim med serpatetraer og en del dvergciklider, men jeg har lyst på noe stor fisk også, men det meste som finnes spiser jo tetraene mine, så jeg lurte derfor på om noen har noen tips om hva jeg kan skaffe meg.

Har tenkt på 4 små sølvhai, men har bare et 325 liters kar, og da blir det vel litt lite når de vokser opp?

har også tenkt på scalarer, men lurer på om noen har noe forslag til noe annet kult.

Håper på noen gode forslag. tar imot alle idéer med takk
Dette går veldig på smak og behag. Har du prøvd å legge inn søk i fiskebasen og sett hva som kommer opp?

Scalarer finnes jo med mange forskjellige farger og mønstre. Noen guramier skulle gå greit. Sommerfuglfisk er jo også stilig, men som sagt, her kommer det ann på hva du liker
Tante Astrid
Sommerfuglfisk er jo også stilig

Ja, de er stilige og kule, men kjeften er som en åpen låvedør. Regn med at småfisk forsvinner i nattens mulm og mørke!
Dyrehagen
[QUOTE=Tante Astrid]Sommerfuglfisk er jo også stilig

Ja, de er stilige og kule, men kjeften er som en åpen låvedør. Regn med at småfisk forsvinner i nattens mulm og mørke!

Huffda, der gikk det litt fort i svingene. Sjekket ikke serpatetra i basen først og gikk ut fra at det skulle gå bra. Ser nå at den holder til øverst i karet slik som sommerfuglfisken, så hør på Dyrehagen du og styr unna akkurat den
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap