ancistrus

Jeg fikk 37 ancistrus unger nå for 2 uker siden. noen som vil kjøpe de?? så ta kontakt! hehe jeg har ikke så god plass til alle sammen.
vet noen om butikker somkjøper sånne???
Om du vil selge/gi bort fisken skal det legges ut som annonse, ikke forumtråd.

Men jeg tror de er litt for unge til å selges. De bør nok være 3-4 cm først.

Du kan spørre en butikk om de vil kjøpe, men jeg tror du får mer penger for fisken privat. Fordelen med å få levere ti butikk er jo at du får deg litt kompis i butikken, og det kan jo være greit.
Er som kesol skriver-de er altfor unge til å selges end-når de passerer 3 cm så kan du selge-så du må nok vente 3-5 mnd før de blir såpass store.
Ken Myrseth
Er som kesol skriver-de er altfor unge til å selges end-når de passerer 3 cm så kan du selge-så du må nok vente 3-5 mnd før de blir såpass store.

Vet de e for små, men har desverre ikke noe særlig plass til de i akvariumet mitt.
Kan ikke vente åfå penger for så små maller(er ikke sikkert noen vil ha de gratis egang, de er litt vare på flytting når de er så unge).
Jeg er malle "hekta"men hadde aldri kjøpt/tatt imot så små maller, uansett om det hadde vært "drømme"malen min.
maller
Har prøvd å selge ancistrus til butikker rundt om men de fleste svarer kan ikke men enkelte tar i mot og bytter med diverse artikkler som feks. mat og sier en får mer for å selge de privat prøv der
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap