Fisk som forsvinner.

Har mista en stor rugg av ei pansermalle og 5 stk. Pristella tetra.
Dei er i en 120l. Etter at corydorasane kom dit har dei vorte veldig sky.
Har en liten mistanke av 2 feite Platya, men er ikkje sikker. Utenom det har eg 3 hunnGuppy og 1 hann. Har litt blåfilter i innsuget på pumpa.
Kan Platy drepe?? og skremme livet av coryane?? Fjerna alt innventar og slamsuga, men ingen død fisk å sjå. Dei er berre vekk.
donna
Har mista en stor rugg av ei pansermalle og 5 stk. Pristella tetra. Dei er i en 120l. Etter at corydorasane kom dit har dei vorte veldig sky. Har en liten mistanke av 2 feite Platya, men er ikkje sikker. Utenom det har eg 3 hunnGuppy og 1 hann. Har litt blåfilter i innsuget på pumpa. Kan Platy drepe?? og skremme livet av coryane?? Fjerna alt innventar og slamsuga, men ingen død fisk å sjå. Dei er berre vekk.

Har du eplesnegler eller sandsnegler i karet?

Hvis du i så fall har det, så kan de ha dødd en naturlig død og så blitt spist opp...
donna
Har mista en stor rugg av ei pansermalle og 5 stk. Pristella tetra. Dei er i en 120l. Etter at corydorasane kom dit har dei vorte veldig sky.

Hvem er "dei"? Hvem har blitt veldig sky etter at corydorasene kom?

At det ikke er noen rester av tetraen er ikke så rart. Den er jo ikke så stor, og hvis ikke alle døde samtidig så har de nok blitt spist opp etter at døden tok dem. Tar ikke så lang tid før en død liten fisk forsvinner. Både sneglene, som Christian nevner, og andre fisk spiser døde fisk hvis de får sjansen.
Men litt rart at du ikke fant noen rester etter pansermalla di. Tok det lang tid før du merket at fiskene var borte?

Og ja, Platy kan drepe. Kanskje ikke så vanlig, men det har skjedd før.

Har ikkje ei einaste snegle. Og det er corydorasane som har blitt så sky etter dei blei flytta over dit. Dei er veldig store så det er rart eg ikkje finn rester av den eine.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap