Månedens fisk på tropehagen
surfet innom tropehagens nettsider og las noe hårreisende, de har slørhale som månedens fisk, det er jo galt nok i seg selv, men det var det med størelse på fisken jeg reagerte på. "Størrelse: Tilpasser seg akvariet - maks ca 59 cm" Det blir feil utgangspungt viss fisken skal tilpasse seg akvariet!
Les annonsen her
Smekk til tropehagen fra meg!
Les annonsen her
Smekk til tropehagen fra meg!
Postet 06.03.08 kl 15:10
Postet 06.03.08 kl 16:00
Postet 06.03.08 kl 16:14
Postet 06.03.08 kl 16:29
Postet 06.03.08 kl 16:40
Postet 06.03.08 kl 16:55
Størrelse
Nå ser det ut for min del at de mener fisken blir mellom 1 og 59 cm stor. Siden den under blir 7 cm. Og størrelsen på fisken kommer jo ikke bare av akvariet, men også hva du forer den med og hvor mye.
Så det og ta utgangspunkt i at de mener den tilpasser seg akvariet syntes jeg er rart, da det ikke står noe om det i annonsen.
Er ikke mye man kan skrive om alt skal tolkes til noe negativt til enhver tid.
Så det og ta utgangspunkt i at de mener den tilpasser seg akvariet syntes jeg er rart, da det ikke står noe om det i annonsen.
Er ikke mye man kan skrive om alt skal tolkes til noe negativt til enhver tid.
Postet 06.03.08 kl 17:15
De har åpenbart gjort noe allerede på siden, for nå klokka 17.15 står det ingenting om "tilpasser seg akvariet".
Måtte lete litt etter de korallene som ble nevnt, men så oppdaget jeg dem som en bakgrunn i den fotomontasjen som fiskebildene er klistret inn på. Akkurat den skal vel litt til for å ikke skjønne er en fotomontasje...? Iallefall synes jeg det ser temmelig opplagt ut.
Måtte lete litt etter de korallene som ble nevnt, men så oppdaget jeg dem som en bakgrunn i den fotomontasjen som fiskebildene er klistret inn på. Akkurat den skal vel litt til for å ikke skjønne er en fotomontasje...? Iallefall synes jeg det ser temmelig opplagt ut.
Postet 06.03.08 kl 17:19
Postet 06.03.08 kl 17:22
Endret: 06.03.08 kl 17:25
mona oMåtte lete litt etter de korallene som ble nevnt, men så oppdaget jeg dem som en bakgrunn i den fotomontasjen som fiskebildene er klistret inn på. Akkurat den skal vel litt til for å ikke skjønne er en fotomontasje...? Iallefall synes jeg det ser temmelig opplagt ut.
Selvfølgelig er det opplagt at det er en fotomontasje. Poenget var bare at jeg syntes det var tåpelig nok at de har ferskvannsfisk til å "posere" foran et saltvannsmiljø, om de ikke i tillegg skal regelrett oppfordre til dyremishandling.
Postet 06.03.08 kl 17:41
Postet 06.03.08 kl 18:48
Postet 07.03.08 kl 13:35