Trenger forslag til fisk

HVis dere ser på akvariumet jeg har registrert her så er det lite fisk der og jeg aner ikke hva slags fisk jeg skal ha åppi kan noen gi meg ett forslag???? det ser jo så tomt ut...
Hadde du innkjørt filter?

Hvis ikke bør du følge nøye med på vannverdier og vente en 3-4 ukers tid før du tenker på å sette oppi mer fisk i karet ditt. Du må bare være tolmodig

Ellers kan du jo se på hva andre har i kar på 120 liter..
Jeg ville hatt et par med dvergciklider, ala rød kurvciklide eller vanlig kurvciklide, boliviansk sommerfugl ciklide etc. Du kan lese mere om de enkelte artene i fiskebasen
PG
Hadde du innkjørt filter? Hvis ikke bør du følge nøye med på vannverdier og vente en 3-4 ukers tid før du tenker på å sette oppi mer fisk i karet ditt. Du må bare være tolmodig Ellers kan du jo se på hva andre har i kar på 120 liter..

stått 5 uker med filter og slik satte inn noen få fisker for en uke siden... 5 guppy, 2 suge maller og 11 glødebånds tetra
Bjørn Vidar Gustavsen
[QUOTE=PG]Hadde du innkjørt filter? Hvis ikke bør du følge nøye med på vannverdier og vente en 3-4 ukers tid før du tenker på å sette oppi mer fisk i karet ditt. Du må bare være tolmodig Ellers kan du jo se på hva andre har i kar på 120 liter..

stått 5 uker med filter og slik satte inn noen få fisker for en uke siden... 5 guppy, 2 suge maller og 11 glødebånds tetra

Skulle holde det når det gjelder innkjøring. Men husk og ikke sett inn for mange fisk av gangen, siden da filteret får et "sjokk" og det er ikke sikkert det klarer å rydde unna nitrit. Men om du har en nitrit test, noe du bør ha kan du sjekke å se om det er på det nivået det skal være på.
jupp tar det litt etter litt trenger bare noen tips til noen fine fargerike fisker som går greit med de jeg har fra før
her kan du se paret mitt av røde kurvciklider i leksdrakt:P
hvis du har rett bunnsubstrat kanskje en stim coyrer?

Er forvert for en blå-gurami nå og må si jeg vurderer å få meg noen venner til den. Fin fisk
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap