Sae unger

har idag oppserveret SAE unger i akvariet. De ligger nede i gruset utenfor rekkevide av mine sultne guppyer. ellers har jeg bare ansistrus og reker. Nogle foreslag til hvordan jeg gør videre ??? skulle helst lykkes med flest muligt. Har set 6 til nu. Der er helt sikkert flere.
Dette er nok guppy-yngel.
Ikke avkom av SAE.
Wow! Sae-yngel!!! Gratulerer. Det er meget uvanlig

(Forutsatt at du er sikker på at det er SAE, da)
Det der ser mistenkelig ut som guppy-yngel....
Hvorfor antar du at det er SAE? Jeg mente, er det noen spesiell grunn til at du antar at det er SAE?
Sae yngel ?
Jeg antar at det er SAE. Har en del guppy unger og jeg har aldrig set dem nede i gruset. Samtidigt har mine SAE`er opført sig anderledes siden rengøring av akvariet. Agresive på alt og samtidigt i tæt stim, forsvarte ligsom een bestemt plante. tiden får vise hva det er!
SAE er vel ikke oppdrettet i akvarium, men guppy formerer seg daglig i tusener og atter tusener rundt omkring i folks norske akvariumer. Det er jo derfor en liten sannsynlighetsberegning, samt en kikk på bildet, som gjør at jeg sier "det er guppy" Jeg tror du kan slå fra deg teorien om at det er SAE. Helt sikkert.

Hvis guppy-yngelen er redd, eller på et eller annet vis svekket, i sjokk eller ikke vil overleve særlig lenge, så søker de rett ned til bunns og ligger der. Det gjelder voksne guppy også, når de er svekket eller syke, legger de seg på bunnen.
Inaktiv bruker
hmm, guppy yngel pleier å ligge i gruset rett etter fødsel, så det er også mulig det er guppy, men om du tar en hevert eller en slange å suger de opp, å forer de for seg selv, så øker du i hvertfall sjangsen for å kunne se hva de blir til slutt
Den merkelige oppførselen til SAE'ne dine, er nok at de har fått ferten på guppyynglene.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap