Hvilken fisketype?

HEI!
Jeg har i det siste hatt utrolig mye å gjøre og det komme ikke til å stoppe. i denne tiden har akvariet stått tomt utenom en algespiser som koser seg alene. Men nå lurte jeg på om det var en fisketype som kunne klare seg litt selv fordi jeg ikke har veldig mye tid til akvariet nå. Jeg har tenkt på gullfisker men er ikke helt sikker. Tenkte kanskje en type som man kan ha mange av og som klarer seg greit selv, men jeg er jo klar over at alle fisk trenger litt stell har jo hatt akvarie en stund s har litt skills:P
Noen som har noen gode råd om en fisketype som egner seg?
hvor stort er karet ditt da? En kampfisk kan kanskje passe, men du må jo selvfølgelig bytte vann og fore da:P
det er ca 70L, ja selvfølgelig men det tar jo ikke lange tida...er ikke så fan av kampfisk og så har jeg litt lyst på en fisketype man kan ha en del av. har tenkt litt på kardinal/neon tetra men tenker at de kanskje krever mer?
Guppy kanskje? Eller så er jeg veldig fan av indianerplaty da, men har aldri hatt det før.
indianerplaty? den var ny for meg. har du noen gode linker så jeg får se den?
oi ja det kunne vært kult å prøve..vet du om de er vanskelige å få tak i?`
Jeg har aldri sett indianerplaty da, men du kan jo spørre i dyrebutikker når de eventuelt får inn?
tusen takk!
andre tips er også hjertelig velkommen!
hva med Endlers , eplesnegler og reker.
Disse krever ikke så mye.
reker har jeg faktisk ikke tenkt så veldig mye på reker fordi jeg har hørt at det trenger sånn spesial pumpe og slikt :S har en vanlig filterpumpe så vet ikke om det da funker med reker(?), men jeg må si at reker hadde vært kult og da kanskje en kirsebærreke? her er kirsebærreken
Tilfeldig bekjentskap
© K. S. Cummings
Reklame for plussmedlemskap